Olet aina tervetullut soittamaan asiakaspalveluumme, mikäli et löydä vastausta kysymyksiisi kotisivuiltamme. Autamme sinua mielellämme ja vastaamme kysymyksiisi lainaasi tai säästötiliisi liittyen. Alta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot. Voit myös lähettää asiakaspalveluumme viestin suojatulla viestillä Omien sivujen kautta, jos olet jo asiakkaamme.
Puhelin
Voit soittaa keskitettyyn asiakaspalveluumme alla olevaan numeroon.
Palvelemme arkisin klo 9 – 11.30 ja 12.30 – 16 välisenä aikana.
Laina- ja talletusasiakkaat:
Onko sinulla kysyttävää laskustasi?
Lainasi maksutiedot näet kirjautumalla Omille sivuille. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai suojatulla viestillä, jos sinulla on kysyttävää laskustasi tai maksuvaihtoehdoista.
Sähköposti
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi usein kysytyistä kysymyksistä? Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös sähköpostilla. Huomioithan, että vastaamme sähköpostitse yleisiin kysymyksiin. Jos haluat yksityiskohtaisempia tietoja lainastasi, säästötilistäsi tai lainahakemuksestasi, pyydämme sinua ystävällisesti soittamaan asiakaspalveluumme tai lähettämään suojatun viestin Omien sivujen kautta.
Laina-asiakkaat:
Talletusasiakkaat:
Kysymyksiä laskutuksesta:
Postiosoite
Balanzia
Ludviginkatu 6
00130 Helsinki
Omat sivut
Löydät lainasi tai säästötilisi ajantasaiset tiedot kirjatutumalla Omille sivuille.
Omien sivujen kautta voit myös lähettää viestisi asiakaspalveluumme suojatulla viestillä. Pyrimme vastaamaan viestiisi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24 tunnin sisällä (arkisin).
Kirjaudu omille sivuille