X

TOIMI NÄIN, JOS HALUAT TEHDÄ VALITUKSEN

 

Teemme kaikkemme, jotta olisit asiakkaana tyytyväinen tarjoamiimme palveluihin ja tuotteisiin. Jos olet tyytymätön, haluamme mielellämme tietää, miten voisimme kehittää toimintaamme.

 

1 ) Jos asiasi koskee jotain tiettyä tuotetta tai palvelua, ole ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä.

 

2 ) Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta saamaasi vastaukseen ja haluat puolueettoman selvityksen asiasta, tai jos haluat tehdä reklamaation Balanzian toiminnasta, onnistuu tämä sähköpostitse. Tavoitat meidät osoitteesta reklamaatiot@balanzia.fi. Pyydämme sinua käyttämään reklamaatioon lomaketta, jonka löydät täältä tai tämän sivun alalaidasta.

Vastaanotettuamme viestisi, Balanzian reklamaatiovastaava käsittelee reklamaatiosi sisäisen ohjeistuksemme mukaisesti.

Voidaksemme käsitellä asian mahdollisimman perusteellisesti, on tärkeää, että kuvailet reklamaation syyn niin selkeästi ja konkreettisesti kuin mahdollista. Reklamaatiosi tulisi myös sisältää vähintään seuraavat tiedot:

 

  • Yhteystietosi: nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
  • Sopimuksen tai laskun numeron, mikäli reklamaatiosi koskee tiettyä laskua.
  • Tietoja mahdollisesta aikaisemmasta tapaukseen liittyvästä yhteydenpidosta Balanzian kanssa.

 

Balanzia pyrkii vastaamaan reklamaatioosi 14 päivän kuluessa. Jos käsittely kestää kauemmin, ilmoitamme siitä sinulle. Reklamaatio tulee kuitenkin käsitellä viimeistään 30 päivän kuluessa.

 

3 ) Mikäli olet tyytymätön Balanzian vastaukseen koskien reklamaatiotasi, voit kääntyä Kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai Vakuutus ja Rahoitusneuvonnan (www.fine.fi) puoleen. Voit myös ottaa yhteyttä Ruotsin Yleiseen valituslautakuntaan (Allmänna reklamationsnämnden, www.arn.se). Balanzian valvovan viranomaisen, Ruotsin Finanssivalvonnan, tavoitat osoitteesta Box 78821, 103 97 Stockholm, Sverige tai kotisivuilta www.fi.se.