X

PALAUTE JA REKLAMAATIOT

 

Teemme kaikkemme, että olisit tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluihimme. Jos kuitenkin olet tyytymätön, voit aina tehdä valituksen. Me Balanzialla arvostamme palautetta ja reklamaatioita, sillä ne antavat meille mahdollisuuden puuttua mahdollisiin epäkohtiin ja ennaltaehkäistä niitä sekä kehittää palveluamme.

Sinun tulee ensisijaisesti kääntyä se osaston puoleen, jonka tuotteesta tai palvelusta on kyse. Jos olet edelleen tyytymätön asian ratkaisuun, voit tehdä valituksen kirjallisesti tai sähköpostitse suoraan Balanzian reklamaatiovastaavalle. Reklamaatioista vastaavan henkilön tehtäviin kuuluu asiakkaan eduista huolehtiminen ja valituksiin vastaaminen.

 

JÄTÄ KIRJALLINEN VALITUS

Jos haluat reklamoida tuotteesta tai palvelusta, on valitus tehtävä kirjallisesti. On hyvä, jos liität mukaan kirjeen tai muun asiakirjan, jonka sait Balanzialta.

Ota yhteyttä reklamaatiovastaavaan sähköpostitse reklamaatiot@balanzia.fi.

Voit myös lähettää valituksen postitse osoitteeseen:

Reklamaatiovastaava, Balanzia
Pukinmäenaukio 2
00720 Helsinki

 

KÄSITTELY JA VASTAUSTAKUU

Pyrimme käsittelemään valitukset viipymättä mutta viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos käsittely vaatii pidempää aikaa esimerkiksi tutkinnallisista syistä, ilmoitamme siitä. Vastaamme valitukseen kirjallisesti.

 

VALITUSOIKEUS

Jos et ole tyytyväinen päätökseen, on sinulla mahdollisuus viedä asia kuluttajanriitalautakunnan tai tuomioistuimen käsiteltäväksi. Ilmoitus kuluttajanriitalautakunnalle on tehtävä kirjallisesti ja lähetettävä osoitteeseen:

Kuluttajanriitalautakunta
PL 306,
00531 Helsinki.

Lisätietoa ja valituslomake löytyy sivuilta kuluttajariita.fi

 

NEUVONTA JA OPASTUS

Voit myös saada opastusta vakuutus- ja pankkiasioissasi vakuutus- ja rahoitusneuvonnasta.

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta:

Porkkalankatu 1
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 6850 120

Osoitteesta www.fine.fi löytyy yhteydenottolomake.