Palaute ja reklamaatiot

Haluamme kuulla sinun mielipiteesi

Me Balanzialla teemme kaikkemme, jotta olisit asiakkaana tyytyväinen tarjoamiimme palveluihin ja tuotteisiin. Jos kuitenkin olet tyytymätön, haluamme mielellämme tietää, miten voisimme kehittää toimintaamme. Palautteesi on meille tärkeä, jotta voimme parantaa tuotteitamme ja asiakaskokemustamme.


Toimi näin, jos haluat antaa palautetta

1. Jos asiasi koskee jotain tiettyä tuotetta tai palvelua, pyydämme olemaan ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä.

 

2. Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta saamaasi vastaukseen ja haluat puolueettoman selvityksen asiasta, tai jos haluat tehdä reklamaation Balanzian toiminnasta, onnistuu tämä sähköpostitse. Tavoitat meidät osoitteesta reklamaatiot@balanzia.fi. Pyydämme sinua käyttämään reklamaatioon lomaketta, jonka löydät täältä tai tämän sivun alalaidasta.

Vastaanotettuamme viestisi, Balanzian reklamaatiovastaava käsittelee reklamaatiosi sisäisen ohjeistuksemme mukaisesti.

Voidaksemme käsitellä asian mahdollisimman perusteellisesti, on tärkeää, että kuvailet reklamaation syyn niin selkeästi ja konkreettisesti kuin mahdollista. Reklamaatiosi tulisi myös sisältää vähintään seuraavat tiedot:

  • Yhteystietosi: nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
  • Sopimuksen tai laskun numeron, mikäli reklamaatiosi koskee tiettyä laskua.
  • Tietoja mahdollisesta aikaisemmasta tapaukseen liittyvästä yhteydenpidosta Balanzian kanssa.


Balanzia pyrkii vastaamaan reklamaatioosi 14 päivän kuluessa. Jos käsittely kestää kauemmin, ilmoitamme siitä sinulle. Reklamaatio tulee kuitenkin käsitellä viimeistään 30 päivän kuluessa.

 

3. Mikäli olet tyytymätön Balanzian vastaukseen koskien reklamaatiotasi, voit kääntyä Kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) puoleen. Voit myös ottaa yhteyttä Ruotsin Yleiseen valituslautakuntaan (Allmänna reklamationsnämnden, www.arn.se). Balanzian valvovan viranomaisen, Ruotsin Finanssivalvonnan, tavoitat osoitteesta Box 78821, 103 97 Stockholm, Sverige tai kotisivuilta www.fi.se.

Onko sinulla kysyttävää lainaan tai säästötiliin liittyen? Katso usein kysytyt kysymykset tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme - autamme mielellämme

  • *
  • *



  • This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.